مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 22:312023-12-28حوادث

پنجشنبه پر حادثه جاده پاتاوه _دهدشت با 19 مصدوم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمدامین نیکویی نژاد گفت: طی برقراری تماس های جداگانه مبنی بر وقوع سه حادثه ترافیکی پایگاه های عملیاتی اورژانس 115 جهت امداد رسانی به مصدومین این حوادث به محل حادثه اعزام شدند که این سه ماموریت به شرح زیر به انجام رسید.

 سرپرست اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد افزود:اولین حادثه در ساعت 13:56 برخورد دو دستگاه خودروی پژو پارس و سمند در محور پاتاوه دهدشت روستای عزیزی دمچنار با پنج مصدوم که مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات لازم توسط پایگاه های اورژانس دمچنار و لوداب به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.

وی بیان کرد: دومین ماموریت، در ساعت 15:17 حادثه واژگونی خودروی پژو 405 در این محور منطقه دمچنار دوراهی هادی آباد با 7 مصدوم که مصدومان بعد از انجام اقدامات لازم توسط پایگاه اورژانس جاده ای پاتاوه و همکاری پایگاه هلال احمر تحت مراقبت به مرکز درمانی شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.

وی عنوان کرد: سومین ماموریت، در ساعت 17:43 حادثه برخورد 3دستگاه خودروی سواری لیفان، پراید و پیکان در این محور تونل اول لوداب به سمت یاسوج بوده که 15 مصدوم این حادثه نیز پس از انجام اقدامات لازم توسط پایگاه های اورژانس لوداب، مارگون و اتوبوس آمبولانس به بیمارستان شهید دکترجلیل یاسوج منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجشنبه پر حادثه جاده پاتاوه _دهدشت با 19 مصدوم

پنجشنبه پر حادثه جاده پاتاوه _دهدشت با 19 مصدوم