مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:102023-12-30بين الملل

ادامه درگیری ها و حملات در جنوب و مرکز غزه


برای هشتاد و پنجمین روز، ارتش اشغالگر به بمباران بسیاری از مناطق نوار غزه ادامه می دهد و صدها کشتار، هزاران شهید و ده ها هزار زخمی برجای گذاشته است، - در حالی که مقاومت فلسطین با خودروها و سربازان ارتش اشغالگر که در حال نفوذ از چندین محور هستند، مقابله می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه، خبرنگار شبکه الجزیره وقوع مجدد درگیری های شدید و گلوله باران های توپخانه ای از سوی تانک های صهیونیستی در شرق اردوگاه آوارگان البریج در مرکز نوار غزه را تایید کرد.

پس از دستور نیروهای اشغالگر برای تخلیه ساکنان اردوگاه، درگیری ها از روزها پیش در اردوگاه البریج ادامه دارد.

مقاومت در محورهای شمالی و جنوبی اردوگاه البریج وارد درگیری های شدید شده است و گردان های القسام صحنه هایی از پهپاد اسکای لارک-2 را که در یک ماموریت اطلاعاتی در شمال نوار غزه به دست این نیروها شکار شده بود، منتشر کرد.

گردان های القسام جمعه صحنه هایی از هواپیمای اسکای لارک-2 را منتشر کردند که در جریان یک ماموریت اطلاعاتی در شمال تل الزعتر در شمال نوار غزه به تصرف این گروه درآمد.

گردان های القسام در عین حال از کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان اشغالگر پس از انفجار میدان مین در بین نیروهای پیاده رژیم صهیونیستی و انهدام تعدادی خودروی نظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه درگیری ها و حملات در جنوب و مرکز غزه

ادامه درگیری ها و حملات در جنوب و مرکز غزه