مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:552024-01-14پزشكي

مراقب عارضه های خطرناک تزریق چربی باشید


اگر قصد تزریق ژل یا چربی دارید، حتماً به پزشک متخصص و مراکز معتبر مراجعه کنید چرا که مشکلات و عوارضی که توسط افراد غیرمتخصص انجام می شود خطرناک و غیر قابل جبران است.

- یک متخصص پوست و مو، به افرادی که قصد تزریق ژل یا چربی دارند، هشدار داد حتما به پزشک متخصص و مراکز معتبر وزارت بهداشت مراجعه کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، فهیمه عبدالهی مجد، با اشاره به علل و عارضه های تزریق چربی اظهار کرد: تزریق چربی یکی از روش های جوانسازی است.

  وی با بیان اینکه با بالا رفتن سن ممکن است حجم چربی بخشی از اعضای صورت و یا بدن کمتر شود، افزود: فرو رفتگی و یا کاهش حجم عضلات صورت از جمله نشانه های ظاهری بالاتر رفتن سن است.

  عبدالهی مجد، با اشاره به اینکه تزریق مواد پُر کنند و یا فیلرها از جمله روش های جوان سازی پوست است، گفت: فیلرها ممکن است ژل و یا چربی باشند.

  وی با اشاره به اینکه برای تزریق چربی، چربی برخی از قسمت های بدن جدا می شود و به سایر قسمت های بدن که به آن نیاز داریم تزریق می شود، خاطرنشان کرد: این چربی ها با توجه به شرایط بدنی فرد از بخش هایی مثل ران ها، قسمت داخل بازو و یا شکم جدا می شود.

  عبدالهی مجد اضافه کرد: معمولاً برای تزریق چربی ابتدا فرد تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد و در ادامه چربی اضافه می شود ولی در مواردی ممکن است این عمل با رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب عارضه های خطرناک تزریق چربی باشید

مراقب عارضه های خطرناک تزریق چربی باشید