مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 08:302024-01-07بين الملل

کشف مکانیسم ارتباطی سرویس امنیتی اسراییل با عواملش در غزه


فناوری جدید تراشه ای شبیه به تراشه تلفن است که یک بار در دستگاه تلفن همراه استفاده می شود و پس از برنامه ریزی روی دستگاه از بین می رود و به این ترتیب دستگاه بدون هیچ تراشه ای در داخلش برای استفاده و دریافت ارتباطات افسران آماده می شود.

- فناوری جدید تراشه ای شبیه به تراشه تلفن است که یک بار در دستگاه تلفن همراه استفاده می شود و پس از برنامه ریزی روی دستگاه از بین می رود و به این ترتیب دستگاه بدون هیچ تراشه ای در داخلش برای استفاده و دریافت ارتباطات افسران آماده می شود.

یک منبع امنیتی مقاومت فلسطین در گفت وگویی ویژه با وبگاه المجد امنی از نحوه ارتباط سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی (شین بت) با مزدوران و عوامل خود در داخل نوار غزه پرده برداشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این وبگاه نوشت: یک منبع در امنیت مقاومت از رصد فناوری جدید ارتباطی مورد استفاده عوامل سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی (شین بت) در نوار غزه در جریان جنگ طوفان الاقصی، پس از حملات دردناک امنیتی مقاومت پرده برداشت.

  وبگاه المجد الامنی به نقل از این منبع گزارش داد: شین بت قدرت حملات اخیر مقاومت را احساس می کند و به دنبال روش ها و تکنیک های جدید برای تسهیل روند ارتباطی بین خود و عواملش در میدان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مکانیسم ارتباطی سرویس امنیتی اسراییل با عواملش در غزه

کشف مکانیسم ارتباطی سرویس امنیتی اسراییل با عواملش در غزه