مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:552024-01-06اقتصادي

پروازهای چارتری به مرکز خراسان جنوبی افزایش یابد


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: لازم است در حوزه پروازی، مجوز ویژه در خصوص برقراری پروازهای چارتری به مرکز استان داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، هادی شاه وردی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی امشب در ستاد توسعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان که با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، اظهارکرد: خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور با 9 اثر ثبت جهانی و هزار و 37 اثر در فهرست آثار ملی کشور  است.

  وی با بیان این که حوزه سرمایه گذاری در زمینه  گردشگری در دولت سیزدهم افزایش خوبی داشته است افزود: در حال حاضر 238 مورد تاسیسات گردشگری در خراسان جنوبی داریم.

  وی ادامه داد: در حوزه صنایع دستی 120 رشته فعال داریم و  حوزه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی خراسان جنوبی به عنوان زنجیره ارزش انتخاب شده است.

    مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اضافه کرد: می توانیم از ظرفیت منحصر به فرد روستاها در توسعه صنعت گردشگری استفاده کنیم چرا که  بیشتر جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی نیز در روستاها است.

   شاهوردی خواستار معرفی جاذبه های استان از طریق رسانه ها به ویژه صدا و سیما شد و گفت: امید است با کمک مجموعه وزارت بتوانیم از رسانه ملی جاذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای چارتری به مرکز خراسان جنوبی افزایش یابد

پروازهای چارتری به مرکز خراسان جنوبی افزایش یابد