مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 18:352024-01-08بين الملل

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در الحسکه سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی عراق خبر داد که در راستای مقاومت در برابر اشغالگران آمریکایی و پاسخ به جنایات صهیونیست ها در غزه، - مقاومت اسلامی عراق امروز دوشنبه خبر داد که پایگاه غیر قانونی آمریکا در الرمیلان سوریه را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی عراق خبر داد که در راستای مقاومت در برابر اشغالگران آمریکایی و پاسخ به جنایات صهیونیست ها در غزه، پایگاه غیر قانونی آمریکا در الرمیلان سوریه را هدف قرار داده است.

مقاومت عراق با پهپاد این پایگاه را هدف قرار داده است.

الرمیلان واقع در استان الحسکه، در شمال شرق قرار دارد.

تأکید مقاومت عراق بر ادامه حملات، در شرایطی است که از هفته های نخست نبرد طوفان الاقصی، مقاومت عراق برای حمایت از فلسطین وارد عمل شده و پایگاه های آمریکایی را در عراق و سوریه، با موشک و پهپاد هدف قرار داد به طوری که شمار این حملات به بیش از 100 عملیات فراتر رفته است.

مقاومت اسلامی عراق عملیات خود را به تدریج تشدید کرده تا اینکه اهداف اسراییل در ایلات مشرف بر دریای سرخ و تأسیسات گازی کاریش در منطقه مدیترانه را با موشک هایی با برد 400 کیلومتر و پهپاد های دوربرد هدف قرار داد و نشان داد که توانایی مادی و انسانی برای ضربه زدن به هر هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در الحسکه سوریه

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در الحسکه سوریه