مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 21:352024-01-08اقتصادي

پیشرفت 75 درصدی عملیات تکمیل کریدور غرب در حوزه لرستان


عملیات تکمیل 100 کیلومتر از جاده خرم آباد - نورآباد به عنوان بخشی از کریدور غرب در محدوده استان با 75 درصد پیشرفت کاری در دست اقدام است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: عملیات تکمیل 100 کیلومتر از جاده خرم آباد - نورآباد به عنوان بخشی از کریدور غرب در محدوده استان با 75 درصد پیشرفت کاری در دست اقدام است.

بهزاد شاکرمی، 18 دی ماه در بازدید از طرح چهارخطه خرم آباد – نورآباد (مرکز شهرستان دلفان)، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کریدور غرب به طول 1530 کیلومتر از مرز بازرگان آغاز و با یک کریدور چهار خطه اوراسیا را به بندر امام خمینی(ره) و آب های آزاد وصل می کند که جاده خرم آباد به نورآباد با طول 100 کیلومتر بخشی از این مسیر است.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای احداث این مسیر در چهار قطعه افزود: قطعه اول به طول 41 کیلومتر از خرم آباد تا پلیس راه الشتر (مرکز شهرستان سلسله) افتتاح شده و قطعه 19 کیلومتری دوم تا شهر فیروزآباد است که 13 کیلومتر آن زیر بار ترافیک قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به آسفالت شش کیلومتر باقی مانده از این قطعه تا پایان امسال بیان کرد: قطعه سوم از فیروزآباد تا نورآباد 26 کیلومتر است که 20 کیلومتر آن زیر بار ترافیک قرار دارد و تا پایان سال نیز چهار کیلومتر از این مسیر آماده بهره برداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 75 درصدی عملیات تکمیل کریدور غرب در حوزه لرستان

پیشرفت 75 درصدی عملیات تکمیل کریدور غرب در حوزه لرستان