مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:202024-01-14حوادث

تشدید برخورد با رانندگان حادثه ساز در اصفهان


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص اعمال قانون رانندگان حادثه ساز و دارای سرعت های غیرمجاز گفت: توقیف خودرو در پارکینگ، معرفی به مرجع قضایی و ثبت نمره منفی در سوابق گواهینامه از مجازات های رانندگان حادثه ساز است.

- علی مولوی، رییس پلیس راه اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان یکی از استان های تاثیرگذار در زمینه حمل و نقل جاده ای در کشور است که از نظر وجود مسیرهای آزاد راهی، رتبه اول و در مجموع راه ها و مسیرهای مواصلاتی نیز رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به سهم 25 درصدی تصادفات جرحی و فوتی بر اثر واژگونی خودروها در سطح محورهای مواصلاتی برون شهری استان، افزود: واژگونی وسایل نقلیه که معمولا بر اثر سرعت و سبقت های غیرمجاز روی می دهد یکی از بدترین حالت های تصادف است که اکثر خودروها در جلوگیری از آسیب به راننده در این مدل تصادف خوب عمل نمی کنند و حتی ایمن ترین خودروها نیز ممکن است بر اثر واژگونی با سرعت زیاد و غیرمجاز، سرنشینان خودرو را به کام مرگ بکشاند.

مولوی بیان کرد: 58 درصد از تصادفات برون شهری درست در زمانی که راننده گمان می کند به مقصد رسیده است، در 30 کیلومتری ورودی شهرها و مقصد روی می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد با رانندگان حادثه ساز در اصفهان

تشدید برخورد با رانندگان حادثه ساز در اصفهان