مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:002024-01-17اقتصادي

کالکایست:حکم دیوان لاهه کاهش صادرات اسراییل را تشدید می کند


روزنامه عبری زبان کالکالیست گزارش داد، در صورتی که دیوان لاهه به نسل کشی اسراییل در جریان جنگ غزه حکم دهد این قضیه بر مبادلات تجاری تل آویو با جهان تاثیرگذار خواهد بود.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، اگر دیوان لاهه رای به نسل کشی اسراییل بدهد و همچنان جنگ ادامه یابد، با وضعیت سختی مواجه می شویم که افت صادرات را بیشتر هم خواهد کرد این را روزنامه کالکالیست به نقل از یک مقام ارشد اقتصادی رژیم صهیونیستی بیان داشت.

صادرات رژیم صهیونیستی در سال 2023 در مجموع، شش درصد کاهش یافته است، اما صادرات آن به کشور آفریقایی مغرب 128 درصد افزایش یافت و به حدود 120 میلیون دلار رسیدف در حالی که صادرات صهیونیست ها به کشور امارات نیز حدود پنج درصد نسبت به سال 2022 افزایش یافته و به حدود 650 میلیون دلار رسید.

بر اساس داده های وزارت اقتصاد رژیم صهیونیستی که امروز توسط  کالکالیست منتشر شد، حجم صادرات اسراییل به مصر (73 درصد)، بحرین (54 درصد) و اردن (13 درصد) نیز افزایش یافته است.

در همین حال، یک مقام ارشد اقتصادی در گفت وگو با  کالکالیست نسبت به سناریویی هشدار داد که در آن دیوان بین المللی دادگستری در لاهه دستور موقت توقف جنگ در غزه را صادر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالکایست:حکم دیوان لاهه کاهش صادرات اسراییل را تشدید می کند

کالکایست:حکم دیوان لاهه کاهش صادرات اسراییل را تشدید می کند