مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:052024-01-17سياسي

قانون، فرزندخواندگی را تسهیل کرده است


قائم مقام جامعه خیرین حامی معلولان کشور گفت: قانون واگذاری نوزادان در قالب فرزندخواندگی به خانواده ها را بسیار راحت تر کرده است و بسیاری از خانواده ها تمایل به فرزندخواندگی این نوزدان دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدرضا کارگری؛ قائم مقام جامعه خیرین حامی معلولان کشور در نشست هم اندیشی و هم افزایی انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی که با حضور جمعی از خیرین بخش درمان برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست به مشکلات در بیمارستان شریعتی پرداخته شد تا بتوانیم از ظرفیت خیرین برای رفع این مشکلات استفاده کنیم.

البته ناگفته نماند اکثر بیمارستان های دولتی با مشکلاتی روبرو هستند اما با توجه به اینکه بیمارستان شریعتی یک بیمارستان ژنرال است و با توجه به اینکه بیمارستانی است که از تمام کشور به آن مراجعه می کنند به طبع باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و به دلیل تحریم هایی که هستیم اینگونه بیمارستان ها با مشکلاتی روبرو هستند.

پیشگامی خیرین در عرصه مدرسه سازی و مسکن سازی برای معلولان وی با اشاره به حضور خیرین در عرصه های مختلف افزود: خیرین در بخش مدرسه سازی، احداث مسکن برای افراد معلول و .

درمان پیشگام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون، فرزندخواندگی را تسهیل کرده است

قانون، فرزندخواندگی را تسهیل کرده است