مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 04:052023-12-26بين الملل

قانونگذار اروپایی: با حضور آمریکا و اسراییل ،آتش بس برقرار نخواهد شد


قانونگذار ایرلندی پارلمان اروپا دوشنبه شب با انتقاد صریح از حمایت آمریکا از اسراییل گفت، ایالات متحده تنها به فکر پیشبرد منافع خود در منطقه است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قانونگذار ایرلندی پارلمان اروپا همکاری آمریکا با  رژیم اسراییل در غرب آسیا را عامل تنش های موجود به ویژه ادامه جنگ در غزه و کشتار مردم بیگناه در غزه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری، میک والاس قانونگذار ایرلندی پارلمان اروپا دوشنبه شب به وقت تهران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آمریکایی ها به وضوح مشخص کرده اند که برایشان مهم نیست اسراییل در چند جنایت جنگی شرکت می کند.

وی گفت: تا زمانی که آمریکا به اهداف ژئواستراتژیک خود در منطقه نرسد، آتش بسی وجود نخواهد داشت.

اهدافی که با خون کودکان فلسطینی نامگذاری شده است.

بر اساس این گزارش، تاکنون بیش از بیست هزار و 400 نفر، اغلب زن و کودک، در حملات رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسیده و هزاران نفر نیز همچنان مفقود و زیر آوار هستند.

اسماعیل الثوابته مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت حماس در غزه امروز در هشتادمین روز جنگ، از شهادت بیش از نه هزار نفر در پی نبود امکانات پزشکی خبر داد.

  الثوابته گفت، برای بازیابی بخش بهداشت و درمان در غزه به روزانه هزار کامیون حامل دارو و ملزومات پزشکی نیاز است و کمک هایی که تاکنون وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذار اروپایی: با حضور آمریکا و اسراییل ،آتش بس برقرار نخواهد شد

قانونگذار اروپایی: با حضور آمریکا و اسراییل ،آتش بس برقرار نخواهد شد