مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 20:302023-12-23بين الملل

نیویورک تایمز: وقتش رسیده که واشنگتن به تل آویو بگوید نابودی حماس میسر نخواهد شد


روزنامه «نیویورک تایمز» در یادداشتی از پیام های متعددی صحبت کرد که ایالات متحده باید به رژیم صهیونیستی بفرستد که مهمترین آنها این است که هدف «درهم شکستن» حماس محقق نخواهد شد.

- روزنامه نیویورک تایمز در یادداشتی از پیام های متعددی صحبت کرد که ایالات متحده باید به رژیم صهیونیستی بفرستد که مهمترین آنها این است که هدف درهم شکستن حماس محقق نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توماس فریدمن ، نویسنده در این یادداشت می نویسد، وقتش رسیده که آمریکا به رژیم صهیونیستی بگوید هدفش از این جنگ علیه غزه یعنی نابودی حماس محقق نخواهد شد.

وی افزود که ایالات متحده باید از اتلاف وقت به منظور جستجوی تصمیم بهینه ای که باید توسط سازمان ملل برای آتش بس در غزه گرفته شود، دست بردارد.

فریدمن نوشت، حتی وقتش رسیده که واشنگتن به تل آویو بگوید، چگونه پیروزی در غزه را اعلام کند و بعد سر جای خود بنشیند؛ زیرا نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حال حاضر به عنوان یک رهبر، فرد بی فایده ای است و منافع انتخاباتی خود را بر منافع این رژیم و بهترین دوست تل آویو جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا ترجیح می دهد.

وی نوشت، همچنین وقتش رسیده که آمریکا از رژیم صهیونیستی بخواهد به حماس پیشنهاد دهد، در ازای آزادی همه اسرای صهیونیستی و برقراری آتش بس دائمی در نوار غزه تحت نظارت ناظران بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: وقتش رسیده که واشنگتن به تل آویو بگوید نابودی حماس میسر نخواهد شد

نیویورک تایمز: وقتش رسیده که واشنگتن به تل آویو بگوید نابودی حماس میسر نخواهد شد