مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:152023-12-30بين الملل

چرایی لزوم تحریم دانشگاه های اسراییل بر اساس کتاب نویسنده استرالیایی


استاد برجسته دانشگاه سیدنی استرالیا تاکید کرد که در چارچوب جنبش جهانی تحریم اقتصادی اسراییل تحریم دانشگاه های این رژیم به دلیل همکاری آنها با شرکت های اسلحه سازی این رژیم ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، تداوم تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه پویش انزوا، عدم سرمایه گذاری و تحریم اسراییل را در کانون توجهات جهانیان قرار داده است، به خصوص که این جنبش تاکنون ضربات محکمی به شرکت ها و مؤسسات حامی این این رژیم وارد کرده است.

 نیک ریمر(Nick Riemer)، مدرس در دانشگاه سیدنی استرالیا نویسنده کتاب تئوری تحریم و مبارزه برای فلسطین است که در آن به دلایل لزوم پیوستن تحریم دانشگاه های رژیم صهیونیستی  به موج تحریم های اقتصادی این رژیم پرداخته است.

وی که به دلیل تحقیقات علمی و پژوهشی خود در علم زبان شناسی مدرن در بسیاری از کشورها شناخته شده است یادداشت های زیادی را هم در اعلام همبستگی خود با ملت فلسطین منتشر کرده است، اگرچه با انتقادهایی از سوی محافظه کاران در کشورش همراه بوده است.

 او از طریق کتاب خود که اخیراً مورد توجه رسانه های منطقه قرار گرفته است، تلاش می کند دانشگاه را به پویش جنبش BDS (تحریم رژیم صهیونیستی) که از سال 2005 فعال است، مشارکت دهد، جنبشی که در اصل با هدف تحریم اقتصادی و خروج سرمایه گذاری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی لزوم تحریم دانشگاه های اسراییل بر اساس کتاب نویسنده استرالیایی

چرایی لزوم تحریم دانشگاه های اسراییل بر اساس کتاب نویسنده استرالیایی