مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:212023-12-27سياسي

اعلام ویژه برنامه های گلزار شهدای کرمان در سالگرد شهادت «حاج قاسم»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سعید ایرانمنش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میلاد حضرت زهرا(س) در برنامه های چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی دیده می شود.

وی بیان داشت: برنامه های ستاد چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از 12 تا 18 دی ماه جاری برگزار می شود و گلزار شهدا از ساعت 15 تا 17 با برنامه هایی مانند قرائت قرآن مجید، پرده خوانی و روایتگری و ایراد سخنرانی با حضور سخنرانان ویژه کشوری میزبان مردم است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان ادامه داد: محفل انس با قرآن، روایت حبیب با حضور هنرمندان و قرائت دعای کمیل و ندبه در سطح کشوری از دیگر برنامه های چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است و برنامه پایانی همزمان با ساعت شهادت انجام می شود.

ایرانمنش ابراز داشت: از زمان خاکسپاری شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تاکنون طی سه وعده نماز جماعت در گلزار شهدای کرمان برگزار شده است.

وی با اشاره به میزبانی روزانه از دانش آموزان در گلزار شهدای کرمان عنوان کرد: حدود 40 هزار دانش آموز از 450 مدرسه در سال تحصیلی گذشته به زیارت مزار سردار سلیمانی آمدند و برنامه های روایتگری، پرده خوانی و سرود برای آنها اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های گلزار شهدای کرمان در سالگرد شهادت «حاج قاسم»

اعلام ویژه برنامه های گلزار شهدای کرمان در سالگرد شهادت «حاج قاسم»