مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 21:252023-12-30بين الملل

خشم ارتش رژیم صهیونیستی از ناتوانی کابینه در تعیین اهداف جنگ


رسانه های صهیونیستی گزارش دادند، با گذشت 85 روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، ناتوانی کابینه در تعیین اهداف تداوم جنگ، ارتش این رژیم را به شدت عصبانی کرده است.

- رسانه های صهیونیستی گزارش دادند، با گذشت 85 روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، ناتوانی کابینه در تعیین اهداف تداوم جنگ، ارتش این رژیم را به شدت عصبانی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 13 رژیم صهیونیستی به نقل از منابع نظامی گزارش داد، دستاوردهای میدانی بدون اقدام سیاسی با مرور زمان از بین می رود؛ بنابراین نه فقط درباره پسا جنگ غزه بلکه باید درباره اهداف جدید این جنگ و نیز درگیری در شمال اراضی اشغالی هم تصمیم گیری شود.

این شبکه در گزارش خود آورده است، علی رغم دستاوردهای ارتش، ارزیابی رژیم صهیونیستی این است که با وجود یحیی السنوار ، رهبر حماس در نوار غزه، پیشبرد خطوط کلی یک توافق جدید برای آزادی اسرای صهیونیستی دشوار خواهد بود.

طبق این گزارش، دلیل این ارزیابی این است که ظاهرا السنوار تصور می کند رژیم صهیونیستی ظرف چند هفته از نوار غزه عقب نشینی خواهد کرد و به همین دلیل به خود حق می دهد مواضعش را سخت تر کند.

این شبکه گزارش کرد، هر چند که ارتش رژیم صهیونیستی بخشی از توانمندی های حماس را از بین برده است ؛ اما از دیدگاه فلسطین، رژیم صهیونیستی در سایه تداوم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم ارتش رژیم صهیونیستی از ناتوانی کابینه در تعیین اهداف جنگ

خشم ارتش رژیم صهیونیستی از ناتوانی کابینه در تعیین اهداف جنگ