مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 10:262024-01-05سياسي

پیام تسلیت تولیت حرم شاهچراغ(ع) در پی جنایت تروریستی کرمان


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در پیام مشترکی که حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع)  و آیت الله لطف الله دژکام، امام جمعه شیراز در پی حادثه تروریستی کرمان صادر کردند آمده است: در زادروز صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، بار دیگر دست پلید صهیونیزم بین الملل و آمریکای جنایتکار از آستین تروریست های تکفیری و جیره خواران استکبار در آمد و جمع زیادی از کودکان، زنان و مردان مؤمن و خداجوی این مرز و بوم را به خاک و خون کشید.

در این پیام بیان شده است: ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک، شهادت این عزیزان را به پیشگاه حضرت مهدی (عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای و خانواده داغدار آنان تسلیت گفته و علوّ درجات شهیدان و سلامتی و شفای مجروحان این واقعه را از پیشگاه خداوند بزرگ مسالت می نماییم.

در ادامه این پیام آمده؛ شهادت که هنر مردان خداست آرزوی دیرینه ای است که همواره اولیا الهی و مجاهدان ناب را در مسیر نیل به دیدار معشوقِ یگانه، همدل و همراه و سربلند و پیروز میدان های سخت کرده است.

شهادت در قاموس مکتب سرخ تشیع همواره رمز پیروزی و رستگاری مؤمنان راستین و اوج بندگی در پیشگاه خداوند کریم و سند ذلت و خواری جبهه باطل و مستکبران و ظالمان تاریخ بوده و هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت تولیت حرم شاهچراغ(ع) در پی جنایت تروریستی کرمان

پیام تسلیت تولیت حرم شاهچراغ(ع) در پی جنایت تروریستی کرمان