مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 17:302024-01-11بين الملل

تفاهم نامه «حج تمتع 1403» به امضا رسید


رییس سازمان حج و زیارت شامگاه یکشنبه 17 دی ماه به دعوت وزارت حج و عمره عربستان و برای مذاکرات در خصوص اعزام زائران به سرزمین وحی در حج تمتع 1403 راهی عربستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، تفاهم نامه حج تمتع 1403 برای اعزام حجاج کشورمان به سرزمین وحی، میان رییس سازمان حج و زیارت و وزیر حج و عمره عربستان به امضا رسید.

 سیدعباس حسینی؛ رییس سازمان حج و زیارت شامگاه یکشنبه 17 دی ماه به دعوت وزارت حج و عمره عربستان و برای مذاکرات در خصوص اعزام زائران به سرزمین وحی در حج تمتع 1403 راهی عربستان شد.

در این سفر رییس سازمان حج و زیارت و هیئت همراه شامل معاون حج و عمره سازمان، سفیر کشورمان در عربستان، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده، نماینده بعثه مقام معظم رهبری، رییس مرکز حج و زیارت و مدیر دفتر نمایندگی سازمان در عربستان با وزیر حج و عمره عربستان در فضایی صمیمانه به گفتگو و تبادل نظر در خصوص موضوع حج تمتع و تشرف زایران ایرانی به سرزمین وحی پرداختند.

در این نشست، طرفین پیرامون موضوعات مربوط به حج همانند تعداد حجاج و عوامل اجرایی، خدمات مشاعر مقدسه، رمی جمرات، انتقال دارو و خدمات پزشکی حج، تسهیلات مورد نظر در امور اجرایی و عملیاتی حج همچنین پیگیری حقوق خانواده شهدای منا و مجروحین حادثه مسجدالحرام و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه «حج تمتع 1403» به امضا رسید

تفاهم نامه «حج تمتع 1403» به امضا رسید