مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:052023-12-27پزشكي

راه کارهای ویژه طب ایرانی در پیشگیری و درمان دیابت را بشناسید


عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از تاثیر قابل توجه دستور العمل های طب سنتی و مکمل برای کنترل بیماری دیابت در صورت استفاده زودهنگام خبر داد و گفت: - ایسنا/مازندران عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از تاثیر قابل توجه دستور العمل های طب سنتی و مکمل برای کنترل بیماری دیابت در صورت استفاده زودهنگام خبر داد و گفت: قطع مصرف داروهای شیمیایی بیمار مبتلا به دیابت به هیچ عنوان به صورت ناگهانی و در شروع درمان طب سنتی توصیه نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ریحانه معینی گفت: امروزه بیماری دیابت با دو نوع یک و دو شناخته می شود که عوامل مختلفی در ایجاد دیابت موثر است که مهمترین آنها چاقی و اختلالات متابولیک مانند بالا بودن چربی خون است.

این متخصص طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: زمانیکه قند خون ناشتا تا حدود 120 باشد معمولاً از تجویز دارو خودداری می شود و با توصیه به اصلاح سبک زندگی یعنی کاهش وزن، انجام ورزش و بهبود تغذیه اصلاح قند خون انجام می شود.

اما اگر قند خون ناشتا بیشتر از 120 تا 125 باشد استفاده از داروهای مختلف کاهنده خون توصیه می شود.

وی گفت: درمان قند خون نیاز به توجه جدی و سریع بیمار دارد چرا که عدم درمان به موقع آن می تواند عوارض جبران ناپذیری از جمله صدمه به بینایی، آسیب به کلیه و ایجاد زخم های مزمن و اختلالات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه کارهای ویژه طب ایرانی در پیشگیری و درمان دیابت را بشناسید

راه کارهای ویژه طب ایرانی در پیشگیری و درمان دیابت را بشناسید