مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:552024-01-13بين الملل

ادعاهای اسراییل علیه مصر در دادگاه لاهه صدای قاهره را درآورد


یک سازمان وابسته به نهاد ریاست جمهوری مصر به ادعاهای طرف اسراییلی در دادگاه لاهه مبنی بر ممانعت قاهره از ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه واکنش نشان داد و گفت اسراییل سعی دارد با این کار از اتهامات وارده فرار کند.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ مصر به آنچه ادعاها و اکاذیب وکلای مدافع اسراییل در دادگاه لاهه خواند، واکنش نشان داد و این ادعاها را رد کرد.

کریستوفر استاکر وکیل مدافع اسراییل در دادگاه لاهه، روز گذشته، مصر را به ممانعت از ورود کمک های بشردوستانه به غزه متهم کرد و گفت دستیابی به نوار غزه از طریق گذرگاه مرزی رفح صورت می گیرد که مصر آن را کنترل می کند و اسراییل مطابق با حقوق بین الملل هیچ تعهدی در قبال آن ندارد.

براساس گزارش شبکه الجزیره ، ضیاء رشوان رییس سازمان کل استعلامات مصر که یک نهاد دولتی وابسته به ریاست جمهوری این کشور است، در واکنش به این ادعا، جمعه، در بیانیه ای گفت تناقضات و ادعاهای دروغ اسراییل آنجا مشخص می شود که تمام مقامات اسراییلی ده ها بار در اظهاراتی علنی از زمان آغاز تجاوزات علیه غزه تاکید کرده اند آن ها خودشان اجازه ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه بخصوص سوخت را نمی دهند، چراکه این بخشی از جنگی است که خود اسراییل علیه غزه به راه انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعاهای اسراییل علیه مصر در دادگاه لاهه صدای قاهره را درآورد

ادعاهای اسراییل علیه مصر در دادگاه لاهه صدای قاهره را درآورد