مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:502024-01-07فرهنگي

فصل اول مجموعه آموزشی «روایت رمان نویسان» رونمایی شد


محصول چندرسانه ای آموزشی «روایت رمان نویسان» شامل «فصل اول بالزاک» به همراه چاپ چهارم کتاب های «دکتر محمد مددپور» طی مراسمی در دانشگاه سوره رونمایی شد.

- محصول چندرسانه ای آموزشی روایت رمان نویسان شامل فصل اول بالزاک به همراه چاپ چهارم کتاب های دکتر محمد مددپور طی مراسمی در دانشگاه سوره رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سوره، در مراسمی با حضور ساعی، استاد سرشار، زرشناس، مدیران گروه های آموزشی و دانشجویان دانشکده هنر از محصول چندرسانه ای دوره آموزشی روایت رمان نویسان فصل اول دوره بالزاک و چهار جلد کتاب آشنایی با آرا متفکران درباره هنر اثر دکتر محمد مدد پور رونمایی شد.

در این مراسم محمدحسین ساعی، رییس دانشگاه سوره اظهار داشت: این دانشگاه محلی برای تربیت نیروها و نخبگان انقلاب اسلامی است.

یکی از حوزه هایی که به صورت جدی با آن مواجه هستیم و برای ما به عنوان مسئله مطرح است حوزه محتوا به ویژه در زمینه های آموزشی است.

وی افزود: در بحث تولید و انتخاب محتوای دقیق باید استادان و دانشجویان صالحی داشته باشیم و چنانچه متون دقیقی انتخاب نکنیم تمام زحمات و تلاش هایی که متحمل می شویم بی فایده خواهد بود.

بسیاری از کتاب هایی که اکنون با آنها سروکار داریم و آموزش می دهیم ازجمله در تاریخ هنر کتاب هایی است که در ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل اول مجموعه آموزشی «روایت رمان نویسان» رونمایی شد

فصل اول مجموعه آموزشی «روایت رمان نویسان» رونمایی شد