مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 13:552024-01-18اقتصادي

هزینه های اقتصادی گزاف تنش با ایران برای پاکستان


پاکستان تنها تا اسفند امسال فرصت دارد تا رضایت ایران را بابت تاخیر غیرموجه اش در تکمیل خط لوله گاز موسوم به صلح جلب کند وگرنه با شکایت ایران به داوری بین المللی مجبور به پرداخت غرامتی به ارزش حدود 20 میلیارد دلار به ایران خواهد شد.

- پاکستان تنها تا اسفند امسال فرصت دارد تا رضایت ایران را بابت تاخیر غیرموجه اش در تکمیل خط لوله گاز موسوم به صلح جلب کند وگرنه با شکایت ایران به داوری بین المللی مجبور به پرداخت غرامتی به ارزش حدود 20 میلیارد دلار به ایران خواهد شد.

خبرگزاری رویترز در گزارشی از هزینه های گزاف تنش های اخیر مرزی بین ایران و پاکستان، به اقتصاد بحران زده و در لبه پرتگاه پاکستان خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران و بر اساس این گزارش:  تشدید تنش های ژئوپلیتیکی بین پاکستان و ایران در روز پنج شنبه، شوک هایی را به اقتصاد درگیر بحران پاکستان وارد کرده است، اوراق قرضه دلاری این کشور را به هم ریخته و بازار سهام آن را تحت تاثیر قرار داده است.

پاکستان بامداد پنجشنبه حملاتی را به داخل خاک ایران انجام داد و بر اساس مدعایش، شبه نظامیان جدایی طلب بلوچ را هدف قرار داد، دو روز پس از آنکه تهران اعلام کرد به پایگاه های گروه تروریستی جیش العدل در خاک پاکستان حمله کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های اقتصادی گزاف تنش با ایران برای پاکستان

هزینه های اقتصادی گزاف تنش با ایران برای پاکستان