مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:402023-12-23دانش

کمی سازی کنترل کیفی متابولیت ثانویه گیاهان دارویی و معطر


انجمن علمی دانشجویی زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه تهران با همکاری انجمن علمی بذر ایران و انجمن علمی گیاهان دارویی دانشگاه تربت حیدریه، کارگاه «اصول مبانی آماری در مقالات پژوهشی و کمی سازی آزمایشات کنترل کیفی متابولیت های ثانویه گیاهان دارویی و معطر» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه تهران با همکاری انجمن علمی بذر ایران و انجمن علمی گیاهان دارویی دانشگاه تربت حیدریه، کارگاه اصول مبانی آماری در مقالات پژوهشی و کمی سازی آزمایشات کنترل کیفی متابولیت های ثانویه گیاهان دارویی و معطر را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه 2 و 3 دی ماه از ساعت 14، با تدریس محمدشاهین دانشمندی _ متخصص بیولوژی و فیتوشیمی گیاهان و بذرهای دارویی، به صورت حضوری در سالن ایثارگران دانشگاه تربت حیدریه و مجازی برگزار می شود.

جایگاه طرح های آماری در پژوهش های علمی ، دلایل کاربرد پساتجریه واریانس و چگونگی تفسیر آن ، اصول آزمایشات علمی در گیاهان دارویی و معطر ، نکات کلیدی استخراج اسانس و کمی سازی آن ، انواع رگرسیون کاربردی در کمی سازی گیاهان دارویی ، آشنایی با اصول آزمایشات در گیاهان دارویی و معطر و اجرای عملی منحنی استاندارد و کمی سازی متابولیت های ثانویه براساس آن از جمله موضوعات و سرفصل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمی سازی کنترل کیفی متابولیت ثانویه گیاهان دارویی و معطر

کمی سازی کنترل کیفی متابولیت ثانویه گیاهان دارویی و معطر