مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:402023-12-27اقتصادي

همکاری ایران و عراق برای جمع آوری گازهای مشعل


مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به همکاری ایران و عراق برای جمع آوری گازهای مشعل، گفت: دو کشور توافق کردند در گام اول کار مطالعات اکتشافی و زمین شناسی یکی از ساختارهای مشترک هیدروکربوری بین ایران و عراق انجام شود و پس از آن برای توسعه یکپارچه تصمیم .

- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به همکاری ایران و عراق برای جمع آوری گازهای مشعل، گفت: دو کشور توافق کردند در گام اول کار مطالعات اکتشافی و زمین شناسی یکی از ساختارهای مشترک هیدروکربوری بین ایران و عراق انجام شود و پس از آن برای توسعه یکپارچه تصمیم گیری شود و سرانجام به امضای قرارداد برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن خجسته مهر امروز در حاشیه دیدار وزیران نفت ایران و عراق و امضای چند تفاهم نامه همکاری بین دو کشور با اشاره به اینکه ارتباطات وزارت نفت ایران و عراق رو به گسترش و توسعه است، افزود: مهم ترین جنبه در توسعه روابط دو کشور، تعمیق روابط اقتصادی در زمینه انرژی است.

وی با بیان اینکه عراق در زمینه های مختلفی با ایران روابط عمیق و رو به توسعه دارد، ادامه داد: نخستین و مهم ترین زمینه همکاری، توسعه میدان های نفت و گاز در بخش های مختلف اکتشاف، تولید و بهره برداری است.

معاون وزیر نفت با تأکید بر اینکه عمده ذخایر مشترک و مرزی ایران با کشور عراق است، گفت: این موضوع زمینه همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ایران و عراق برای جمع آوری گازهای مشعل

همکاری ایران و عراق برای جمع آوری گازهای مشعل