مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 19:052024-01-16فرهنگي

تشریح روند ارسال آثار به جشنواره هشتم ابوذر در کرمان


دبیر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان روند ارسال آثار به جشنواره هشتم ابوذر را تشریح کرد و گفت: وقایع تلخ غزه و حادثه خونین تروریستی کرمان نیز در روند داوری لحاظ می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدصادق طاهری امروز در جمع خبرنگاران به هشتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر پرداخت و با تاکید بر اینکه دو رویداد مهم، جشنواره هشتم را تحت تاثیر قرار داده است، اظهار داشت: وقایع تلخ غزه و حادثه خونین تروریستی کرمان علیرغم آلام سنگینی که داشت یک طوفان رسانه ای آکنده از خشم و عاطفه را در بین خبرنگاران ایجاد و احساس مسؤولیت خبری را در آن ها متبلور کرد.

 دبیر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کرمان ادامه داد: لذا آثار مربوط به این دو واقعه در کنار آثاری که با محوریت شعار سال، مکتب شهید سلیمانی، روشنگری و جهاد تبیین، امید آفرینی، دستاوردها و گفتمان انقلاب اسلامی قرار می گیرد و حتما در روند داوری لحاظ خواهند شد.

وی روند شرکت در جشنواره هشتم را تشریح کرد و گفت: از نکات مهمی که باید مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد این است که هر فرد تنها با 4 اثر می تواند در جشنواره شرکت کند و ارسال بیش از این، تحقیقا می تواند بررسی حرفه ای آثار توسط هیات داوران را تحت تاثیر قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح روند ارسال آثار به جشنواره هشتم ابوذر در کرمان

تشریح روند ارسال آثار به جشنواره هشتم ابوذر در کرمان