مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:302024-01-01ورزشي

بارقه های امید برای بهره برداری از بزرگ ترین ورزشگاه سرپوشیده قم


اتمام ساخت ورزشگاه امام رضا(ع) به عنوان بزرگ ترین ورزشگاه سرپوشیده قم، می رفت که به آرزویی تبدیل شود که در دولت سیزدهم با توجه ویژه مسئولان بارقه های امیدی در دل اهالی ورزش استان تاباند تا برای توسعه ورزش استان همچنان امیدوار باشند.

- خبرگزاری فارس از قم – مهدی حاجیلو: ورزشگاه 4 هزار و 500 نفره امام رضا(ع) قصه پُر غصه ای است که بیش از 13 سال است مردم قم در انتظار افتتاح آن هستند، این ورزشگاه در سال 1387 مصوب و عملیات اجرایی آن در سال 1388 در منطقه پردیسان آغاز  شد.

این ورزشگاه ظرفیت 4 هزار و 500 نفری را به خود اختصاص داده و در صورت افتتاح لقب بزرگترین سالن ورزشی سرپوشیده را به خود اختصاص خواهد داد، در حال حاضر سالن شهید حیدریان با ظرفیت 2 هزار و 500 نفر بزرگترین سالن ورزشی سرپوشیده در قم محسوب می شود.

به گفته بسیاری از کارشناسان ورزشی افتتاح هرچه سریع تر این ورزشگاه ضرورت بسیاری در ورزش استان قم دارد، برای مثال همین چند روز پیش در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور که میزبانی استان قم برگزار شد، مساحت کوچک سالن حیدریان مورد انتقاد سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان قرار گرفت.

اهالی ورزش در قم علاقه مند هستند این گره 13 ساله در دولت سیزدهم گشایش شده و مردم ورزش دوست قم از برکات آن بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارقه های امید برای بهره برداری از بزرگ ترین ورزشگاه سرپوشیده قم

بارقه های امید برای بهره برداری از بزرگ ترین ورزشگاه سرپوشیده قم