مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 16:202023-12-28اقتصادي

باید به دنبال منابع مالی جدید برای استان خراسان جنوبی باشیم


باید با هماهنگی های لازم به دنبال خلق منابع مالی جدید برای رفع ناترازی منابع بانکی در استان باشیم.

  - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: باید با هماهنگی های لازم به دنبال خلق منابع مالی جدید برای رفع ناترازی منابع بانکی در استان باشیم.

  جواد قناعت، امروز پنجشنبه هفتم دی در نشست کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان جنوبی با اشاره به پیگیری مشکلات منابع بانکی استان از مرکز، اظهار کرد: باید با تعاملات و پیگیری جدی خودمان رفع مسائل بانکی استان را افزایش دهیم.

وی به ناترازی در منابع بانکی استان و لزوم پیگیری برای رفع این مشکل از طریق بانک های متولی در مرکز اشاره و عنوان کرد: مسئولان و مدیران بانکی استان باید به صورت هفتگی در مرکز حضور داشته باشند و با افزایش سطح تعاملات برای جذب منابع بانکی بیشتر تلاش کنند.

قناعت با تأکید بر افزایش جذب منابع اعتباری از محل صندوق توسعه ملی و اینکه الان سهم خراسان جنوبی از این محل پایین است، بیان کرد: نیاز است از طریق صندوق توسعه ملی، سهم استانی خود را از ظرفیت صندوق ملی افزایش دهیم و در جلسات بعدی پیشنهادات لازم برای این منظور ارائه شود.

وی با اشاره به فراهم کردن بسترهای لازم برای استفاده از منابع جدیدی از جمله ال سی و اوراق گام و شیوه های ترکیبی هم گفت: در جلسه بعدی پیشنهادات لازم در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به دنبال منابع مالی جدید برای استان خراسان جنوبی باشیم

باید به دنبال منابع مالی جدید برای استان خراسان جنوبی باشیم