مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 00:482024-01-02اجتماعي

3 پیشنهاد شهرداری تهران به محیط زیست برای ساخت بزرگراه شوشتری


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت ساخت پروژه بزرگراه شهید شوشتری توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این پروژه با جدیت دنبال می شود و در بخش های مختلف فعال است و معارضین متعددی در مسیر داشتیم که بخشی از آن مرتفع شده است.

- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت ساخت پروژه بزرگراه شهید شوشتری توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این پروژه با جدیت دنبال می شود و در بخش های مختلف فعال است و معارضین متعددی در مسیر داشتیم که بخشی از آن مرتفع شده است.

هادی حق بین در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت بزرگراه های پایتخت اظهار کرد: در بخش پروژه های کلان شهر تهران و پروژه های بزرگراهی چند پروژه برای حوزه معاونت فنی عمرانی تعریف شده که یکی از آنها بزرگراه شهید شوشتری است و در دو فاز در حال مطالعه و اجراست.

وی در تشریح روند ساخت بزرگراه شوشتری با بیان اینکه فاز اول ساخت این بزرگراه در مرحله اجرا و فاز دوم در مرحله مطالعه است، افزود: طبق برنامه، قرار بر این بود که تا پایان سال جاری فاز اول بزرگراه شوشتری به طول 9 و شش دهم کیلومتر در اختیار شهر قرار گیرد که از بزرگراه ثامن در جنوبی ترین نقطه منطقه 15 تا ورزشگاه شهید فهمیده و بزرگراه شهید محلاتی در منطقه 14 امتداد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پیشنهاد شهرداری تهران به محیط زیست برای ساخت بزرگراه شوشتری

3 پیشنهاد شهرداری تهران به محیط زیست برای ساخت بزرگراه شوشتری