مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:062024-01-14ورزشي

ابطال انتخابات هیات ژیمناستیک کرمانشاه/ سرپرست جدید منصوب شد


با اعلام وزارت ورزش مبنی بر وقوع برخی تخلفات در مجمع انتخابات ریاست هیات ژیمناستیک کرمانشاه، این انتخابات ابطال و رییس این هیات از سمت خود برکنار شد.

- ایسنا/کرمانشاه با اعلام وزارت ورزش مبنی بر وقوع برخی تخلفات در مجمع انتخابات ریاست هیات ژیمناستیک کرمانشاه، این انتخابات ابطال و رییس این هیات از سمت خود برکنار شد.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با تایید این خبر اظهار کرد: زمستان سال گذشته با توجه به اتمام دوره چهار ساله ریاست هیات ژیمناستیک استان، مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات آماده شد.

وی افزود: به منظور برگزاری این انتخابات، لیست اعضای مجمع از استان به فدراسیون ژیمناستیک ارسال شد و آنها نیز لیست را برای برگزاری مجمع تایید و زمان برگزاری مجمع را نیز اعلام کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در نهایت یازدهم اسفند سال گذشته انتخابات هیات ژیمناستیک برگزار شد، اما در همان شروع مجمع، سرپرست وقت فدراسیون(عابد حق دادی) از دو نفر از اعضای مجمع خواست تا جلسه را ترک کنند.

حاتمی تاکید کرد: به این اقدام سرپرست وقت فدراسیون ژیمناستیک اعتراض کرده و عنوان کردم که نباید این کار را انجام دهد، اما ایشان عنوان کرد که به عنوان رییس مجمع می خواهد که این دو نفر در جلسه حضور نداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال انتخابات هیات ژیمناستیک کرمانشاه/ سرپرست جدید منصوب شد

ابطال انتخابات هیات ژیمناستیک کرمانشاه/ سرپرست جدید منصوب شد