مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 17:002024-01-17سياسي

احیا بافت تاریخی شیراز و مجموعه زندیه در اولویت قرار دارد


به گفته مسئولان شهرداری منطقه هشت شیراز، بافت تاریخی به عنوان یک گنجینه ارزشمند در شهر شیراز مطرح است و احیا آن در اولویت قرار دارد.

- ایسنا/فارس به گفته مسئولان شهرداری منطقه هشت شیراز، بافت تاریخی به عنوان یک گنجینه ارزشمند در شهر شیراز مطرح است و احیا آن در اولویت قرار دارد.

هشتمین نشست از سلسه برنامه های روایت امید که به بیان عملکرد و برنامه های پیش روی شهرداری های مناطق مختلف شهر شیراز می پردازد، روز چهارشنبه 27 دی ماه برگزار شد.

در این نشست به بحث و بررسی پیرامون منطقه هشت شهرداری شیراز اختصاص داشت، ابتدا شهردار منطقه به بیان ویژگی خاص این منطقه پرداخت و گفت: بافت تاریخی به عنوان یک گنجینه ارزشمند در شهر شیراز هم در حوزه مدیریت شهری و هم در عرصه بین المللی مطرح است که به عنوان یک سرمایه بزرگ می توانیم به آن افتخار کنیم.

علی مصلی نژاد افزود: چیزی که در رسالت شهردرای منطقه است، احیا و بازآفرینی بافت تاریخی است که در وهله اول باعث رفاه و آسایش بیشتر مردم ساکن در این منطقه شود و در وهله دوم نیز تبدیل شدن آن به یک منطقه ویژه گردشگری، در دستور کار قرار گرفته است.

وی تمرکز پروژه ها را روی زیباسازی، احیا، بدنه سازی، کف سازی، نورپردازی، ایجاد فضای سبز و به طور کلی بهبود وضعیت عمرانی منطقه عنوان کرد و از افزایش سرعت عمل در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیا بافت تاریخی شیراز و مجموعه زندیه در اولویت قرار دارد

احیا بافت تاریخی شیراز و مجموعه زندیه در اولویت قرار دارد