مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:552024-01-06سياسي

وقتی یک شهید جان مادر شهید مختارزاده را نجات داد


یکی دو سال بعد از حادثه بمباران، متوجه شدم که آن جوان که مرا از زیر آوار نجات داده بود، هم محله ای ماست و نامش احد بختیاری است، یک جوان حدود 18 ساله بود که از جبهه برای مرخصی آمده بود و بعد از برگشت به جبهه، - خبرگزاری فارس قم _ اعظم ربانی: سلام بر تو بهترین مادر دنیا، سلام ما تا ابد بر تو و بر فرزندانت، روی سرمان دستی بکش فاطمه جان، ما عاشقان و فداییان پسرتان هستیم؛ خودمان، هستی مان و فرزندانمان فدایی راه حسینت.

، دروغ نمی گوییم، شاهدمثالم، همین مادران جوان شهدای دهه هشتادی هستند، همین مادرانی که گران بهاترین و بزرگترین سرمایه زندگی شان را با افتخار، تقدیم اسلام و فرزندان شما کرده اند.

روز مادر بر این مادران آسمانی، هزاران بار مبارک، دعای فرزند شهیدتان بدرقه زندگی شما؛ شهید حسن مختارزاده، هم نام فرزند شماست، خوش نام، بسیجی و جهادی.

اولین بار که مادر این شهید بزرگوار را دیدم، فکر نمی کردم تا این حد جوان باشدف حسن آقا، یک دهه هشتادی است، جوانی مومن و با تقوی.

دوستانش می گویند که او سربلندی خود را در خدمت به مردم و حفظ امنیت می دانست.

جوانی که در 22 سالگی آرزو و شوق شهادت داشت و روح بلندش طاقت این دنیای کوچک و فانی را نداشت و سرانجام به آرزویش رسید و به قاسم بن الحسن(ع)، جوانِ شهیدِ امامش پیوست؛ آری شهدا قفس دنیا را لایق روح بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی یک شهید جان مادر شهید مختارزاده را نجات داد

وقتی یک شهید جان مادر شهید مختارزاده را نجات داد