مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 21:452024-01-03سياسي

بیانیه قرارگاه ملی دختران اتحادیه انجمن های اسلامی در پی حادثه تروریستی کرمان


بسم الله الرحمن الرحیم وَ لَوْ یُؤاخِذُ اللهُ النَّاسَ بِما کَسَبُوا ما تَرَکَ عَلی ظَهْرِها مِنْ دَابَّهٍ وَ لکِنْ یُؤَخِّرُهُمْ إِلی أَجَلٍ مُسَمًّی فَإِذا جاءَ أَجَلُهُمْ فَإِنَّ اللهَ کانَ بِعِبادِهِ بَصیراً اگر خداوند مردم را به سبب کارهایی .

-  وَ لَوْ یُؤاخِذُ اللهُ النَّاسَ بِما کَسَبُوا ما تَرَکَ عَلی ظَهْرِها مِنْ دَابَّهٍ وَ لکِنْ یُؤَخِّرُهُمْ إِلی أَجَلٍ مُسَمًّی فَإِذا جاءَ أَجَلُهُمْ فَإِنَّ اللهَ کانَ بِعِبادِهِ بَصیراً اگر خداوند مردم را به سبب کارهایی که مرتکب شده اند مجازات کند، جنبنده ای را بر پشت زمین باقی نخواهد گذاشت؛ ولی [به لطفش]آن ها را تا سرآمد معیّنی تأخیر می اندازد [و مهلت اصلاح می دهد]، امّا هنگامی که اجل آنان فرا رسد، [خداوند هر کس را به مقتضای عملش جزا می دهد]به یقین خداوند نسبت به بندگانش بیناست.

از زمانی که خبر دردناک و حزن انگیز، شهادت چندین تن از هموطنان عزیزمان را در گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بر اثر انفجار دو بمب که توسط صهیونیست و منافقین به کار گذاشته شده بود به گوشمان رسید، بر جان و دلمان آتشی خاموش نشدنی افکند.

این ظلم و تناقضِ گفتار و عمل چیست؟!مگر نمیگویند ما با مردم ایران مشکلی نداریم، هدف جمهوری اسلامی است؟بمباران گلزار شهدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه قرارگاه ملی دختران اتحادیه انجمن های اسلامی در پی حادثه تروریستی کرمان

بیانیه قرارگاه ملی دختران اتحادیه انجمن های اسلامی در پی حادثه تروریستی کرمان