مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:302024-01-17ورزشي

بانوان آماده رقم زدن شگفتی در مسابقات همگانی تنیس روی میز


نخستین دوره مسابقات همگانی تنیس روی میز کشور با عنوان جام سلامت روز جمعه در بخش بانوان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پس از آن که برگزاری بزرگترین رویداد همگانی رشته المپیکی تنیس روی میز با عنوان جام سلامت در بخش آقایان با استقبال کم نظیر در سراسر کشور همراه شد و روز باشکوهی در ورزش همگانی این رشته رقم خورد، روز جمعه هفته جاری (28 دی) این مسابقات ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

  به دنبال امضا تفاهمنامه برگزاری این دوره از مسابقات توسط مجید کیهانی مدیر آکادمی ورزش گروه صنعتی گلرنگ و مهرداد علیقارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز، مسابقات در دو رده سنی زیر 40 سال و بالای 40 سال به میزبانی مراکز 31 استان کشور در دستور کار قرار گرفت.

  مجید کیهانی با اشاره به برگزاری کم نظیر نخستین دوره مسابقات جام سلامت در بخش مردان گفت: استقبال علاقمندان از برگزاری این رویداد فراتر از انتظار ما بود و امیدواریم در بخش بانوان هم شاهد حضور پرشور و مهیج باشیم.

وی با تاکید بر این که هدف از برگزاری این مسابقات توسعه ورزش همگانی در سطح کشور و ایجاد زمینه های برای پرداختن به سلامت عامه مردم عزیز در استانهای مختلف، است ادامه داد: این اقدام در راستای مسئولیت های اجتماعی گلرنگ صورت گرفته و امیدوارم توانسته باشیم قدمی در راه تامین سلامت و ارتقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان آماده رقم زدن شگفتی در مسابقات همگانی تنیس روی میز

بانوان آماده رقم زدن شگفتی در مسابقات همگانی تنیس روی میز