مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 18:202024-01-02حوادث

هشدار پلیس درباره کلاهبرداری با رسیدسازهای جعلی


معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا نسبت به کلاهبرداری از شهروندان از طریق برنامه های رسیدساز جعلی تلفن همراه هشدار داد.

- معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا نسبت به کلاهبرداری از شهروندان از طریق برنامه های رسیدساز جعلی تلفن همراه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ عبداله چولکی با اشاره به یکی از شیوه های کلاهبرداری اظهارکرد: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری موفق شدند افراد فرصت طلبی را که از طریق سایت دیوار ضمن خرید کالاهای مختلف به بهانه نداشتن کارت عابربانک و پرداخت از طریق درگاه های مجازی نظیر آپ، تاپ و.

با نشان دادن رسید جعلی پرداخت اینترنتی توانسته بودند بیش از 110 میلیارد ریال اخاذی کنند، شناسایی و دستگیر کرده و تحویل مقامات قضایی دهند.

وی با اشاره به این پرونده کلاهبرداری افزود: قیمت پیشنهادی متهمان برای خرید کالاها، بالاتر از عرف بازار بوده که این امر منجر به عجله مالباختگان در انجام معاملات و عدم بررسی و استعلام رسیدهای ارائه شده بوده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری در ادامه با هشدار به شهروندان خطاب به آنان گفت: چنانچه با افراد طرف معاملات خود از طریق برنامه های مجازی خرید و فروش مانند دیوار، شیپور و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس درباره کلاهبرداری با رسیدسازهای جعلی

هشدار پلیس درباره کلاهبرداری با رسیدسازهای جعلی