مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:552024-01-14اقتصادي

رتبه چهارم خراسان جنوبی در مدیریت بهره وری


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی از رتبه چهارم استان در مدیریت بهره وری در کشور خبر داد.

- حمید جهانشاهی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی، در گفتگو با خبرنگاران گفت: یکی از پایه های رشد استان ها بحث بهره وری است که خراسان جنوبی در این خصوص در رتبه چهارم کشوری قرار دارد.

وی با بیان اینکه در سه مرحله تعامل با دستگاه ها، شناخت مسئله و اولویت بندی، مدیر بهره وری در استان انجام شد، افزود: معدن، کشاورزی، حمل و نقل و برق و انرژی های تجدید پذیر اولویت های خراسان جنوبی است که در شورای مدیریت راهبری استان مصوب شد.

جهانشاهی با اشاره به اینکه باید این اولویت ها در شورای مدیریت راهبری کشور هم مصوب شود، بیان کرد: مهم ترین راهبردها و راهکارها در این زمینه به شکل کمی با تعامل با دستگاه های مربوط مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و این موارد فصل الخطاب دستگاه های اجرایی خواهد بود و مرتب رصد خواهند شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی اظهار کرد: اولویت های چهارگانه استان در بحث مدیریت بهره بری بر اساس اسناد بالادستی استان و به شکل خاص سند آمایش سرزمینی خراسان جنوبی مشخص شده اند.

وی تصریح کرد: به دلیل محدودیت در تعیین اولویت های مورد نظر، گردشگری و موضوع استفاده از پساب که مورد در خواست اعضای شورا بود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه چهارم خراسان جنوبی در مدیریت بهره وری

رتبه چهارم خراسان جنوبی در مدیریت بهره وری