مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:352024-01-02سياسي

دریادار ایرانی: استفاده از هوش مصنوعی جزو اولویت های نیروی دریایی ارتش است


امنیت سایبری، هوشمندسازی و استفاده از هوش مصنوعی جزو اولویت های ما در نیروی دریایی راهبردی ارتش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، دانشگاه خلیج فارس میزبان دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

در این نشست، محمد مدرسی ضمن خیرمقدم به فرماندهی نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه گفت یاد و خاطره سردار سلیمانی در سالروز عروج این بزرگ تبریک و تسلیت و همچنین ولادت حضرت فاطمه زهرا، روز زن و مادر نیز تبریک گفت.

مدرسی در این نشست ضمن خیر مقدم به فرماندهی نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دانشگاه خلیج فارس کارهای ارزشمندی را در حوزه های فنی و ساخت قطعات مورد نیاز شناورها، سیستم رانش و ارتعاشات و مانیتورینگ آن، اعلام خطر آنلاین، تفسیر و مشخص کردن خرابی ها را با نیروی دریایی بوشهر شروع کرده که امیدواریم در آینده شاهد همکاری های بیشتر آن باشیم.

در ادامه این نشست، رییس دانشگاه خلیج فارس به تاریخچه مختصری از تاسیس دانشگاه و معرفی آن پرداخت و افزود: ما در رتبه بندی جدید دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور هفت پله ارتقا را داشته ایم و اکنون رتبه اول بین دانشگاه های جوان در کسب درآمدهای صنعتی نیز داریم و در حوزه هوشمندسازی برق و فناوری های دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار ایرانی: استفاده از هوش مصنوعی جزو اولویت های نیروی دریایی ارتش است

دریادار ایرانی: استفاده از هوش مصنوعی جزو اولویت های نیروی دریایی ارتش است