مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 07:252023-12-26سياسي

متولیان قرآنی خلاقیت و نوآوری داشته باشند


معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر اینکه متولیان امور قرآنی باید خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی داشته باشند، گفت: در اجرای برنامه های قرآنی نباید تنها به دستورالعمل ها و آیین نامه اکتفا کرد.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر اینکه متولیان امور قرآنی باید خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی داشته باشند، گفت: در اجرای برنامه های قرآنی نباید تنها به دستورالعمل ها و آیین نامه اکتفا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به چشم انداز تبدیل این استان به قطب قرآنی گفت: برای تحقق این امر باید متولیان امور قرآنی خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی داشته باشند.

وی افزود: در اجرای برنامه های قرآنی نباید تنها به دستورالعمل ها و آیین نامه اکتفا کرد بلکه باید متناسب با ذائقه نسل جدید و زیست بوم هر منطقه، ایده پردازی کرده و فعالیت های جدید و نو طراحی و اجرا کرد.

فرهنگی با بیان اینکه قرآن به عنوان یک کتاب حی از ما خلاقیت و نبوغ می خواهد، گفت: انسانی که حی متأله است باید هم وزن قرآن در جامعه رفتار کند و حرف برای گفتن داشته باشند.

معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس تأکید کرد: زمانی جامعه ما به حیات طیبه می رسد که مبنای آن قرآن باشد و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولیان قرآنی خلاقیت و نوآوری داشته باشند

متولیان قرآنی خلاقیت و نوآوری داشته باشند