مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 18:412024-01-20سياسي

برگزاری جلسات مستمر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی


دادستان کل کشور خبر داد که جلسات ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی به صورت مرتب در حال برگزاری است و اطلاع رسانی های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست ضابطان قضایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه 30 دی 1402) با حضور محمدحسن صادقی مقدم معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان، حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور، غلامرضا مولابیگی عضو حقوقدان شورای نگهبان، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران، مهدی امیری اصفهانی معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل و عباس منصوری معاون نظارت بر امور دادسراها و ضابطان در سالن اجتماعات شورای نگهبان برگزار شد.

در ابتدای این نشست صادقی مقدم خلاصه ای از فرآیندهای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان و عنوان کرد که اکنون انتخابات در مرحله بررسی صلاحیت ها در شورای نگهبان قرار دارد و اعضای این شورا در حال بررسی به شکایات و اعتراض های داوطلبان تأیید صلاحیت نشده هستند.

وی سپس با اشاره به ماده 84 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبق این قانون از این دوره باید تعدادی از ناظران انتخاباتی شورای نگهبان تحت عنوان ضابطان قضایی با هدایت قوه قضاییه و دادستانی کل کشور عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسات مستمر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی

برگزاری جلسات مستمر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی