مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:002024-01-03اقتصادي

مسدود شدن 26 حلقه چاه غیرمجاز آب در کاشان


رییس مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان از مسدود شدن 26 حلقه چاه غیرمجاز آب، از ابتدای پاییز امسال در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان از مسدود شدن 26 حلقه چاه غیرمجاز آب، از ابتدای پاییز امسال در این شهرستان خبر داد.

هادی کاشانی نژاد، امروز(چهارشنبه، 13 دی) در پنجمین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان کاشان، اظهار کرد: دشت کاشان در وضعیت بحرانی بوده و میزان مخازن آب های زیرزمینی با افت شدید همراه شده است.

وی افزود: میزان بارش های آسمانی در سال آبی جاری در مقایسه با سال گذشته و میانگین بلند مدت کاهش قابل توجهی داشته است و با این اوصاف، شرایط بحران آب در دشت کاشان، از حد هشدار گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان، تصریح کرد: گذر از این شرایط و مصرف بهینه نیازمند چاره اندیشی است تا از منابع آب، بیشترین بهره وری شود به خصوص که با کاهش بارندگی ها، لزوم برنامه ریزی، صیانت، مراقبت و مدیریت منابع آب شرب و کشاورزی بیش از گذشته احساس می شود.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیریت امور برق کاشان گفت: بر اساس ابلاغ دستورالعمل وزارت نیرو، برق تمام چاه هایی که سهمیه آب خود را تا پایان سال 1402 برداشت کردند تا پایان سال محدود می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن 26 حلقه چاه غیرمجاز آب در کاشان

مسدود شدن 26 حلقه چاه غیرمجاز آب در کاشان