مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 14:502023-12-29سياسي

همه وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم


امروز وظیفه داریم با تمام نواقص موجود در کشور در انتخابات شرکت کنیم و ما نزدیک قله ایم و دشمن و دوستان نااهل اذیت خواهند کرد ولی باید محکم به جلو حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی، امام جمعه نطنز در خطبه های امروز نماز جمعه با گرامیداشت یوم الله نهم دی اظهار کرد: روز نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، هر جا که امت مخلص و انصار الله وجود داشته باشد، یوم الله آنجا شکل می گیرد و افتخار ایران اسلامی این بود که در 22 بهمن و به برکت انفاس قدسی انصار الله و مردم ولایتمدار و بصیر و رهبری امام خمینی رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را ساقط کرد.

وی افزود: نهم دی ماه 88 مبلت صبوری کرد و نانجیب ها خفه شدند و این روز قدرت خدا بیشتر پیدا شد و هیچ گاه نباید فراموش شود، مردم به جهانیان و دشمنان نشان دادند که دست از ولی برنمی دارند و قدرت الهی را در 9 دی دیدم که همه متحد و یک صدا به میدان آمدند و فتنه فتنه گران را از بین بردند.

یعقوبی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب بدانند که این انقلاب ثمره خون صدها هزار شهید است به صاحب اصلی یعنی بقیه الله خواهد رسید و این ملت همیشه درصحنه چشم هر فتنه ای را کور خواهند کرد و به بدخواهان در همه صحنه ها نشان خواهند دادن که شما آرزوی دیرینه خود را به گور خواهید برد که کشور و انقلاب را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم

همه وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم