مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 22:202024-01-01بين الملل

جزییات عملیات های القسام علیه نظامیان صهیونیست


سخنگوی گردانهای القسام با اشاره به کشته شدن دهها نظامی اسراییلی در غزه، گفت که نیروهای مقاومت، طی چهار روز گذشته 42 مأموریت نظامی را انجام داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابوعبیده سخنگوی گردانهای القسام (شاخه نظامی حماس) خبر داد که رزمندگان مقاومت، طی چهار روز گذشته، 71 خودروی نظامی اسراییلی را منهدم کرده و 16 سرباز صهیونیست را از پای درآورده اند.

وی با اشاره به زخمی شدن دهها نظامی اسراییلی، از انجام 42 مأموریت نظامی توسط القسام خبر داد که در پی آن، دهها نفر دیگر از این نظامیان کشته شده اند.

خبرگزاری شهاب به نقل از ابوعبیده گزارش داد، نیروهای القسام دو منزل و دو تونل را بمب گذاری کردند که نظامیان اسراییلی در آن گرفتار شدند و دو پهپد اسراییلی را هم سرنگون کردند.

گردانهای القسام ساعتی پیش خبر داد که یک میدان مین برای نظامیان اسراییلی طراحی کرده بودند که پس از ورود صهیونیستها به آن، مینها را منفجر کردند.

این تله انفجاری، در شرق محله التفاح شهر غزه طراحی شد و در پی آن، 15 نظامی اسراییلی کشته شدند.

در تازه ترین آماری که رژیم صهیونیستی از تعداد کشته های خود منتشر کرده، آمده است که از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا کنون، 507 نظامی صهیونیست کشته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات عملیات های القسام علیه نظامیان صهیونیست

جزییات عملیات های القسام علیه نظامیان صهیونیست