مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 17:402024-01-17سياسي

مقابله با سرقت از مطالبات جدی مردم است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: پیشگیری و مقابله با سرقت یکی از مطالبات جدی مردم است که تحقق آن نیازمند اهتمام تمام دستگا ه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت استان، اظهار کرد: پیشگیری و مقابله با سرقت یکی از مطالبات جدی مردم است که تحقق آن نیازمند اهتمام تمام دستگا ه ها است.

وی گفت: سرقت پدیده شوم و از جمله جرائمی است که نه تنها ضرر مالی می رساند بلکه آسیب های روحی و روانی بسیاری به همراه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: اقدامات صورت گرفته نشانگر کنترل بیشتر و روند کاهشی میزان سرقت در استان است اما لازم است با تلاش همگانی، سرقت، به حداقل میزان ممکن برسد و امنیت خاطر برای شهروندان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه جرم سرقت نه تنها شخص مالباخته، بلکه به موازات آن امنیت و احساس امنیت جامعه را نیز متزلزل می کند، تصریح کرد: آثار مخرب و زیانبار روحی و روانی سرقت از ارزش اموال سرقت شده بیشتر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی ضمن اشاره به اینکه بیشتر سرقت هایی که در استان اتفاق می افتد سرقت های خرد است، گفت: بیشتر سرقت های خرد در سطح استان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با سرقت از مطالبات جدی مردم است

مقابله با سرقت از مطالبات جدی مردم است