مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:352023-12-30بين الملل

رفح، پر تراکم ترین منطقه غزه شد


آژانس هماهنگی های بشردوستانه سازمان ملل درباره انفجار جمعیت در بخشهایی از نوار غزه که آوارگان به آن پناه برده اند هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با تشدید حملات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف غزه، سازمان ملل متحد در زمینه تراکم فزاینده جمعیت آوارگان فلسطینی در بخشهای مختلف این باریکه هشدار داد.

  در آخرین به روز رسانی، آژانس هماهنگی های بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد که به دنبال تشدید درگیریها در خان یونس و دیر البلح و تهدید رژیم صهیونیستی به تخلیه این شهرها، دست کم 100 هزار نفر آواره به تازگی وارد رفح در جنوبی ترین بخش نوار غزه شده اند.

آژانس هماهنگیهای بشردوستانه می گوید که رفح قبل از این نیز به لحاظ جمعیتی بسیار فشرده و پرتراکم بود و در هر کیلومتر مربع 12 هزار سکنه داشت.

سازمان ملل همچنین به نقل سازمان جهانی بهداشت آماری از شیوع بیماریهای مختلف در غزه در نتیجه جابجایی های مکرر آوارگان به ویژه پس از بی خانمانی دسته جمعی هفته های گذشته ارائه کرده است.

  به گفته این آژانس سازمان ملل، نزدیک به 180000 نفر که در پناهگاه ها زندگی می کنند از عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی رنج می برند.

136400 مورد اسهال گزارش شده که بیش از نیمی از آنها مربوط به کودکان زیر 5 سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفح، پر تراکم ترین منطقه غزه شد

رفح، پر تراکم ترین منطقه غزه شد