مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:052024-01-07سياسي

حاج قاسم یک مکتب عاشورایی بود


فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص شخصیت شهید قاسم سلیمانی گفت: باید به حاج قاسم به عنوان یک مدرسه درس آموز نگاه کرد زیرا مکتب حاج قاسم مبنی بر فرهنگ قرآن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار حمزه فلاح، از فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس پیش از ظهر امروز در چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیملنی در گلزار شهدای رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: قطعاََ یکی از شخصیت های بسیار تأثیرگذار جهانی در 2 دهه اخیر، حاج قاسم سلیمانی است که توانست جبهه مقاومت را احیا کند.

وی با اشاره به فرمایشان رهبر معظم انقلاب که نباید حاج قاسم را یک فرد نامید بلکه او یک مکتب بود، گفت: باید به حاج قاسم به عنوان یک مدرسه درس آموز نگاه کرد زیرا مکتب حاج قاسم مبنی بر فرهنگ قرآن، ایثار و شهادت و عاشورا است که پیاده سازی این مکتب برای نوجوانان و جوانان یک نیاز ضروری تلقی می شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به روحیه خداباوری و خداترسی حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: سردار سلیمانی فردی پارسا و متدین و ولایی بود که همه کارها را برای رضای الهی انجام می داد، او بنده آخرت بود نه بنده دنیا.

فلاح با بیان اینکه حاج قاسم همیشه به خادم الحسین (ع) بودنش افتخار می کرد، افزود: با وجود اینکه ایشان درس کلاسیک در علوم سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم یک مکتب عاشورایی بود

حاج قاسم یک مکتب عاشورایی بود