مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 07:502023-12-30اقتصادي

اضافه شدن «زیرکوه» به فهرست خدمات دهی بنیاد علوی در خراسان جنوبی


مدیربنیاد علوی در خراسان جنوبی گفت: امسال زیرکوه به فهرست مناطق خدمات دهی بنیاد در استان اضافه شد و تا 3 سال، پروژه های مختلفی در این شهرستان اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، هاشم صلاحی، مدیر بنیاد علوی در خراسان جنوبی امروز در دیدار با هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان  به ضعف مدیران اقتصادی به ویژه بخش خصوصی، در زمینه ارتباط با رسانه ها و اطلاع رسانی اشاره و برگزاری جلسه مشترک با معاون اقتصادی استاندار، طرح این موضوع و راهکار را مطرح کرد.

وی افزود: با وجو اقدامات و فعالیت های انجام شده، متاسفانه برای اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه از این پروژه های و اقدامات، خوب کار نشده است.

  وی روند شکل گیری فعالیت های بنیاد علوی در استان را تشریح کرد و ادامه داد: این مجموعه ، بار محرومیت زدایی را بر دوش می کشد.

بنیاد علوی در زمینه های مختلف از جمله عمرانی، درمانی، اشتغال ، معیشت، زیرساخت و .

فعالیت می کند.

  مدیربنیاد علوی در خراسان جنوبی  با بیان این که 75 نقطه در کشور، هدف تمرکز خدمات رسانی بنیاد علوی است افزود: منطقه درمیان اولین هدف خدمت رسانی بنیاد در خراسان جنوبی بود که در چند سال گذشته، 160 میلیارد تومان تسهلات و کمک در زمینه های مختلف در این منطقه هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن «زیرکوه» به فهرست خدمات دهی بنیاد علوی در خراسان جنوبی

اضافه شدن «زیرکوه» به فهرست خدمات دهی بنیاد علوی در خراسان جنوبی