مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:402024-01-01اقتصادي

پروژه ساخت کتابخانه روستای سراب قامیش سنندج 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان با اشاره به پیشرفت 85 درصدی پروژه ساخت کتابخانه روستای سراب قامیش سنندج گفت: تلاش می کنیم این پروژه در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.

- ایسنا/کردستان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان با اشاره به پیشرفت 85 درصدی پروژه ساخت کتابخانه روستای سراب قامیش سنندج گفت: تلاش می کنیم این پروژه در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.

معصومه حسنی خونسار، امروز در بازدید از پروژه ساخت کتابخانه عمومی روستای سراب قامیش سنندج، عنوان کرد: کلنگ احداث کتابخانه عمومی روستای سراب قامیش از سال 1390 زده شده و مجری اجرای طرح اداره کل راه و شهرسازی است.

وی افزود: این پروژه دارای 840 متر مساحت و 320 متر زیربنا است که با تکیمل و تجهیز آن، بخشی از نیازهای فرهنگی روستای سراب قامیش به ویژه در حوزه کتاب و کتابخوانی مرتفع می شود.

خونسار، با اشاره به فعالیت 16 باب کتابخانه عمومی روستایی در استان کردستان، تصریح کرد: از این تعداد بیشترین تعداد در شهرستان های سنندج و کامیاران قرار دارد.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان، با بیان اینکه کردستان یک استان فرهنگی بوده و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نیز در سفر تاریخی خود بر فرهنگی بودن این استان تاکید داشتند، عنوان کرد: از این رو تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ساخت کتابخانه روستای سراب قامیش سنندج 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه ساخت کتابخانه روستای سراب قامیش سنندج 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد