مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 18:352024-01-15سياسي

هیئت های بازرسی بازوی نظارتی وزارت کشور در برگزاری انتخابات هستند


رییس هیئت بازرسی ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: هیئت های بازرسی بازوی نظارتی وزارت کشور در برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس هیئت بازرسی ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: هیئت های بازرسی بازوی نظارتی وزارت کشور در برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری هستند.

محمدرضا سلطان زاده در جلسه آموزشی اعضای هیئت های بازرسی ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: حسب تجویز ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیئت بازرسی مرکزی انتخابات کشور برای نظارت بر حسن اجرای انتخابات در وزارت کشور تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: در طول آن نیز هیئت بازرسی انتخابات استان و نیز شهرستان ها به عنوان سرپنجه این هیئت در استان و شهرستان ها تشکیل شده و تأثیر بسزایی در برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه ایفا خواهند کرد.

وی گفت: در این راستا بازرسان انتخابات در هر یک از شعب اخذ رأی مستقر خواهند شد و در کنار سایر عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات به تکالیف قانونی مصرح در قانون عمل خواهند کرد.

مردم دست اندرکاران انتخابات را ید واحد می بینند دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نیز در این نشست، گفت: مردم همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات را ید واحد می بینند و این امر وظیفه ما در صیانت از اعتماد آنان را سنگین تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های بازرسی بازوی نظارتی وزارت کشور در برگزاری انتخابات هستند

هیئت های بازرسی بازوی نظارتی وزارت کشور در برگزاری انتخابات هستند