مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:402024-01-15سياسي

«قاسم سلیمان» به جمع نام های مجوزدار افزوده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هاشم کارگر ضمن گرامیداشت و یاد خاطره شهدای گرانقدر و بخصوص شهدای حادثه اخیرکرمان و محکوم کردن این حرکت کور توسط دشمنان افزود: - رییس سازمان ثبت احوال کشور به استقبال و درخواست تعداد زیادی از هموطنان برای استفاده از نام و نام خانوادگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: نام قاسم سلیمان به جمع بانک نام های مجوزدار این سازمان افزوده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هاشم کارگر ضمن گرامیداشت و یاد خاطره شهدای گرانقدر و بخصوص شهدای حادثه اخیرکرمان و محکوم کردن این حرکت کور توسط دشمنان افزود: مردم ما شهید پرور هستند و همواره یاد و خاطره شهدایی که برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان فشانی کرده اند را گرامی می دارند و برای آن ها احترام خاصی قایل هستند.

وی ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فخر ما ایرانیان است و هموطنان ما چه در دوره حیات ایشان و چه بعد از شهادت این سردار بزرگوار احترام خاصی برای این شهید گرانقدر قایل هستند و همواره یاد ایشان را گرامی می دارند.

رییس سازمان ثبت احوال کشور تاکید کرد: بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی در ثبت احوال شاهد این بودیم که تعداد زیادی از هموطنان درخواست و تقاضا برای استفاده از نام و نام خانوادگی این سردار شهید را برای تغییر نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قاسم سلیمان» به جمع نام های مجوزدار افزوده شد

«قاسم سلیمان» به جمع نام های مجوزدار افزوده شد