مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 13:252024-01-05سياسي

مردم منتظر برخورد قاطع با عوامل و پشت صحنه جنایت تروریستی کرمان هستند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مردم منتظر برخورد قاطع با عوامل و پشت صحنه حادثه تروریستی به دست سربازان و جوانان تیزهوش و شجاع این کشور هستند.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مردم منتظر برخورد قاطع با عوامل و پشت صحنه حادثه تروریستی به دست سربازان و جوانان تیزهوش و شجاع این کشور هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز 15 دی ماه در خطبه های نماز جمعه کرمان با دعوت همه به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: در مسیر تقوا حرکت کردن موجب سرافرازی در پیشگاه خداوند است و زمانی محقق می شود که همه نیت و فکرمان جلب رضایت خداوند باشد.

وی با بیان اینکه امروز کرمان عزادار است و روز ماندگاری در تاریخ استان کرمان است، افزود: حوادث سخت و تلخ با اینکه گذرا هستند اما برای همیشه در تاریخ خواهند ماند.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: امروز کرمان میهمانانی دارد که محضر خدا را درک کرده اند؛ کسانی که در مسیر دیانت و تقوا ایستادند و مصداق آیه قرآن کریم هستند که پای عهد و پیمان خود ایستادند، گروهی از آنها سبقت گرفتند و شهادت در راه خدا نصیبشان شد و گروهی آنقدر در عهد و پیمان خود با صداقت ایستادند تا خداوند به آنها درجه رفیع شهادت را داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم منتظر برخورد قاطع با عوامل و پشت صحنه جنایت تروریستی کرمان هستند

مردم منتظر برخورد قاطع با عوامل و پشت صحنه جنایت تروریستی کرمان هستند