مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:052024-01-20سياسي

فعالیت 290 رسانه مجوزدار در لرستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در استان 290 رسانه دارای مجوز وجود دارد که از این تعداد، 54 هفته نامه، 17 دو هفته نامه، 16 ماهنامه، 18 فصل نامه و سالنامه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، اعظم روانشاد صبح امروز در جلسه اعطای احکام هیات منصفه مطبوعات لرستان با بیان اینکه حضور هیات منصفه در رسیدگی به جرایم مطبوعاتی و سیاسی جلوه ای از دادرسی مردمی و اجتماعی در نظام قضایی کشور است افزود: اعضای این هیات نماینده افکار عمومی هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه در جرایم مطبوعاتی ارتکاب جرم، غالبا با انگیزه ای شرافتمندانه صورت می گیرد، بنابراین از همان ابتدا قانون گذار، رسیدگی به این نوع از جرایم را در سیاق و فرایندی جداگانه و تخصصی قرار داده است که وجه ممیزه این جرایم از حیث رسیدگی، حضور موثر هیات منصفه مطبوعات است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان آماری از تعداد رسانه های استان ارائه داد و افزود: در استان 290 رسانه دارای مجوز وجود دارد که از این تعداد، 54 هفته نامه، 17 دو هفته نامه، 16 ماهنامه، 18 فصل نامه و سالنامه، 140 پایگاه خبری، 44 نشریه الکترونیکی و یک روزنامه محلی هستند.

وی با بیان اینکه اخیرا کانال های مجازی به عنوان انسان رسانه می توانند مجوز دریافت کنند، در صورت ثبت کانال های مجازی با بیش از پنج هزار کاربر می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 290 رسانه مجوزدار در لرستان

فعالیت 290 رسانه مجوزدار در لرستان