مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:052024-01-03ورزشي

میزبانی بودیم که میزبان نبودیم


سرمربی تیم لیگ برتری آورتا ساری با گلایه از شرایط نابرابر در بازی های خانگی برای میزبانی از حریفانش در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور گفت، - ایسنا/مازندران سرمربی تیم لیگ برتری آورتا ساری با گلایه از شرایط نابرابر در بازی های خانگی برای میزبانی از حریفانش در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور گفت، تیم ما در بازی هایی مثل کاله مازندران، متاسفانه میزبانی بودیم که میزبان نبودیم.

سیامک ویسی پس از شکست تیمش آورتا ساری برابر کاله مازندران درهفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بازی سنگین و نزدیکی بود و ما از قبل هم انتظار این بازی سخت را داشتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه دراین بازی یکی از بازیکنان اصلی تیم را به علت آسیب دیدگی دراختیار نداشتیم و متاسفانه همین امر هم تاثیر زیادی روی جریان بازی و کمبود آن برای تیم آورتا گذاشت.

میزبانی که میزبان نبودیم! سرمربی تیم آورتا ساری همچنین به شرایط میزبانی تیمش و طولانی شدن ورند بهسازی سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری گلایه کرد و گفت: تیم ما درحالی نخستین تجربه لیگ برتری شدن خودش را تجربه می کند، که از شانس بدش، تنها سالن استاندارد مرکز استان در شهرساری به علت بهسازی سالن دراختیار ما نیست و مشخص هم نیست کی به ما تحویل داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی بودیم که میزبان نبودیم

میزبانی بودیم که میزبان نبودیم